Inget är som väntans tider.

Ätit grillspett och klyftpotatis mmmm gott.
Jag skulle egentligen med på handlingsturen som gick precis,men jag tyckte det var onödigt att åka för en coca cola.
Så jag skickade med T lite pengar,hade jag följt med så hade jag handlat en massa onödigt skit som jag legat och gluffsat i mig på natten,det räcker med det som jag eventuellt vinner på bingon.
Det är ju idol i kväll det gillar jag,det har jag nog tjatat om förut,men det kan jag inte säga för många gånger,för det är få program som jag gillar faktiskt.
Ja,det har inte hänt mycket sen jag skrev senast men jag kände för att bara hoppa in nu när det fanns lite tid.
M är lite på hugget idag och springer och ger bort änglakort hon är en mycket underlig,elak fan(ursäkta uttrycket)
Jag försöker hitta något gott att fokusera mig på,som jag försöker nu för tiden,men det enda jag hittar som hon är bra på är att manipulera människor till sin egen fördel och med det få bort det eller dom hon tycker är obekväma,hon har verkligen syltat in sin ondska här på hemmet och hon går runt och kallar sig häxa,vet hon egentligen vad en häxa är?
Nå,nu slut ältat om henne jag måste få bort henne ur min tanke värld för annars kommer det ske en olycka här,och det klarar jag ganska så bra och hon märker nog att jag inte vill ha med henne och göra för hon undviker mig med och det är skönt.
Nu ska vi snart spela bingo och det ska bli roligt och M har faktiskt varit väldigt lugn idag.
Jag tittar ut genom fönstret och nu börjar det bli mörkt och det är helt vindstilla och jag mår bra för nu börjar min underbara helg Allex kommer ju imorgon hurra.
Nu avslutar jag och kommer in efter idol så det blir nog rätt sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0