Inte bra än.

Väldigt tjat om dåligt mående,men så är ju fallet,hostan är så irriterande så hälften kunde vara nog.
Vi spelade bingo här idag och det är väldigt rörigt jag kommer nog sluta spela bingo om det inte lugnar ner sig,
men jag vann för en gångs skull två gånger till och med inte dåligt,men det var rätt lustiga priser.
Jag vann två andra pris som var kinder ägg och en plopp samt en cocacola,jag gav bort en läsk och ett kinder ägg
till en som inte vann.
Sen var det dags för idol mitt favorit program just nu,och som vanligt så åkte fel person ut enligt mitt tycke alltså.
Erika sjöng ju bra och jag kan för mitt liv inte förstå att Rabi har hängt med så här länge,det gör mig lite besviken.
K kom hem från sin dags permis och började fjädra sig direkt för sina två kandidater och dom sväljer det med hela huvudet,ja,ja det är ju deras problem.
Men det verkade ganska skumt här uppe så jag skulle vilja säga att det blir nog mycket spring i natt mellan husen om inte min känsla är helt galen,som den absolut kan vara för det kanske händer först i morgon men nått är i görningen tror jag.
ja,ja,man får väl se,jag är ju den sista som får reda på något,men jag går på känslan.
Min hosta blir bara värre och värre jag mår inte hundra bra nu heller och i morgon kommer min son lite tidigare än vanligt,jag får väl låta honom leka vid datorn och jag själv får väl ligga på sängen och försöka krya på mig tills söndag när vi ska ha så mysigt jag och min man.
Jag avslutar här med sjuka feber kramar till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0