Jag är så glad.

Ja,vi åkte iväg på NA-möte jag,T,I och en kille som vi kallar K. och det var lite spänt innan vi skulle åka för både jag och T tyckte oss höra att M skulle med och då kände jag direkt att det skulle jag inte klara av,men jag frågade henne på altanen om hon tänkte följa med,men då sa hon nej för hon kände sig inte mogen för det än,då ska ni veta att det föll en sten från mitt hjärta.
Vi åkte iväg och då kom jag på att jag hade mobilen med mig och lämnade den till personalen i bilen så länge,så snacka om förvånad när personalen stog där inne helt plötsligt,som tur var så hade ju inte mötet börjat än.
Det var min underbara man som ringde och han sa till mig att vi får obevakat besök på söndag ni må tro att jag blev glad,man får belöningen direkt när man gör bra saker märker jag nu.
Sen började mötet och det var två som var helt nya så det var det dom pratade om mest,jag lovar jag tycker så mycket om denna grupp så jag blir helt varm i hjärtat när jag ser dom,det här måste fortsätta det får inte ta slut.
Jag pratade inte idag heller men snart,det säger jag varje gång men jag är så nervös hela tiden,men någon gång måste det ju släppa får jag hoppas.
Det var ett jätte fint möte tycker jag i alla fall.
Sen hem till dumburken och sätta sig och glo på ett program som heter inlåst det är faktiskt intressant om jag får säga det själv.
Och nu sitter jag här i mitt lyckorus och längtar så till söndag,det ska bli så underbart,vi har ju inte kramat varandra sen november förra året så samtidigt är man ju lite nervös men vi får väl helt enkelt ta det lugnt ibörjan.
Och se mina vänner detta är inte ödet det är en belöning som det är läge och få just nu efter det jobb jag har lagt ner på mig,jag ser det så och då är det så.
Jag är till och med så glad att M som fjantat runt och gett folk ängla kort och burit sig åt inte har stört mig ett dugg
det ni,då fattarni vidden i detta.
Ja, nu tänker jag gå och lägga mig och drömma om min man får jag hoppas sov gott på er och god natt hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0