Jag sov länge idag.

Idag var det faktiskt personalen som väckte mig vid sju,en mycket konstig känsla,jag var faktiskt uppe och studsade
redan kl.6.00,men bestämde mig för att ligga kvar en stund,men jag somnade faktiskt om,så det var ju tur att personalen blev orolig och gick in och väckte mig,för annars hade jag kanske sovit när min son kom och det hade varit lite pinsamt tycker jag.
Men här på bygget har det varit lugnt och stilla och snart åker M iväg på permis,jag hör henne ännu i korridoren men det måste vara dags för henne att åka snart tycker jag.
O har redan varit uppe och vi pratade lite han är ju väldigt trevlig när inte M är i närheten,det går ju faktiskt att föra ett normalt samtal med honom då.
Jag tror inte att M är bra för honom om jag ska vara riktigt ärlig,men vem är hon bra för kan man ju undra då.
Jag är lite skum på henne och hur det går med hennes medecinering,för det rinner ur hennes näsa precis som det gör när man sniffat i sig sin medicin men hur skulle hon lyckas med detta?
kan man ju undra då,men jag är nästan övertygad om att hon fortfarande får i sig något genom näsan,eller så är jag bara misstänksam mot henne,jag vet inte riktigt,men jag tycker det är konstigt för så låter man bara när man snortat och inte när man är förkyld,men,men det är ju inte mina problem om man får säga så.
Min son kommer om cirka en timme nu och jag längtar redan helgerna är så trevliga nu för tiden riktiga familje helger.
Det händer inte så mycket nu på morgonen här på bygget,så det är inte så mycket att skriva om heller,men en sak kan jag se redan nu att det kommer bli en vacker höstdag i solens tecken och det gör det hela lite lättare.
Det är en kille från Sävsjö som håller på att ringa varje helg,men jag svarar inte,det är inte för att han är jobbig utan för att han inte begriper att jag är i behandling och är långt ifrån Sävsjö och han vill så gärna träffa mig,så jag har valt att inte svara,det är det bästa,han får acceptera att jag lagt ner mitt gamla liv och inte har något att sälja längre.
Nu avslutar jag för jag måste plocka undan lite innan min son kommer ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0