Lugna puckar på hemmet.

Ja,nu sitter jag här och väntar på att T ska komma vandrande över gräsmattan,för vår dagliga promenad,det är kallt men en promenad skadar ju aldrig.
Det verkar ha varit lugnt här på hemmet i natt och M fick nog inte sova här uppe för henne såg jag precis komma ner ifrån,så hon fick ett nej igår något fungerar här på bygget i alla fall.
Det är lustigt jag tycker om all personal här det brukar jag inte göra på ställen jag varit på,men samtidigt har jag inte varit med om några som är så hemskt försiktiga om klienteret heller,jag tror man måste vara hård på sånna här ställen för annars så tar dom intagna över vi är som manipullativa parasiter,märker vi att saker går att göra så slutar vi inte där utan fortsätter och tänjer på gränserna så fungerar missbrukare,ingen är genuint snäll utan alla utnyttjar situationer för sina fördelar så är det bara och varför ska då personalen vara så snäll?
Ja,det är en bra fråga.
Ingen T syns till än men hon kommer nog snart .
Lite senare idag så ska jag sätta in lite bilder jag tog på fängelset igår,dom blev inte så bra men ni kan nog föreställa er hur det ser ut.
Jag vet inte ännu vad jag ska skriva så jag avslutar här och återkommer kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0