Lugnt.

Jag sitter här och filosoferar och undrar i mitt stilla sinne om T vill gå ut idag,men det tror jag nog hon vill,
snart ser jag nog henne komma vandrande över gräset.
Ni må tro att det var vackert på altanen i morse med dimman över ön,eller udden eller vad det är,det var så vackert som en sagovärld och det kan man inte vara med om på någon annan årstid än hösten.
I natt har det varit lugnt vad jag vet och jag vet ju långt ifrån allt.
Idag är det fredag så nu närmar det sig att min son kommer och att jag ska åka iväg och hälsa på min man.
Jag älskar helgerna på grund av det.
När jag kom upp i morse så den första jag stötte på var M,som trodde att jag var personalen,för hon ville ha sin medicin.
Jag sa åt henne att knacka på men det vågade hon djävlar inte,så där är någon hon har respekt för,hon sa att han var den ende som hon tyckte om av personalen,men det tror jag vad jag vill om,sen förklarade hon att hon nu gått på sin medicin i 8 månader så jag kunde förstå att hon var abstinent,jag bara satt och höll med.
sen gick hon till angrepp mot sin kille som jag nu kommer kalla O,men det hela slutade med att dom blev tillsammans igen,usch vad jag tycker synd om honom,han vågar ju inget annat för hon är ju så jobbig.
Nä nu såg jag T komma gående så nu är det bara att sätta på sig jackan hej vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0