Många egna tankar.

Nu ska ni få höra något som jag missade medan jag låg och sov,men först så ska jag ta det i ordning.
A är utskriven,K vet vi inget om men hon ska komma tillbaka.
Men jag hade ju samtal med min kontaktperson idag och vi pratade om min permis och hur jag känt och det var ju dubbla känslor men det var mycket positivt,så det ska jag göra om helt klart och sen så har vi ju planerat att gå på Magnus Uggla hon och jag och då kom vi på att min son kunde följa med också och det var ju en mycket bra ide,det kommer han nog att gilla tror jag ska fråga honom på lördag när han kommer.
Så får vi se hur det går,det är ju mycket människor där kan jag tänka så det är en prövning för mig.
Det hade ju varit bra om vi övade ganska mycket på sånt för jag älskar ju egentligen att gå på konsärer och revyer och på teater och sådant men det har blivit ett hinder för mig med åren och det blir bara värre och värre och kan man få bort paniken och rädslan som infinner sig så hade jag varit världens lyckligaste människa.
Och dom säger ju att det ska vara bra med exponeringsövningar så ok lets go....
Det är samma sak med stora loppisar och marknader att jag älskar det egentligen men min yrsel och panik får mig att undvika detta och det gör riktigt ont i mig faktiskt,tänk själv att inte kunna göra dom saker som ni verkligen vill göra för att ni inte mår bra av det,det tar på psyket jag lovar er.
Sen efter samtalet med kontaktpersonen så var det bara att rusa ner till återsamlingen och där få reda på att den nya tjejen tagit återfall och ligger i återfallsrummet det har hänt medan jag sovit.
Och enligt T så är det dom som jobbar här med att måla om huset som bjudit på stark sprit,ja,det är mycket som händer här,men jag vet ju inte riktigt hur det där har gått till för jag har sett att hon och M pratat med dom innan och det är jag som håller på och spåna nu men det är inte så konstigt för ni vet ju vad jag tycker om M.
Jag tror detta har hållit på ett tag och att dom helt enkelt har bett dessa arbetare från utlandet att köpa ut åt dom,
det var väl det den festen som en tjej hade hört en natt för några veckor sedan också gått ut på,det är ju lätt att be dom köpa ut till sig och det gör dom ju säkert,men det är ojust av tjejerna att sen skylla allt på arbetarna för då får dom förmodligen inte vara kvar,så jag hoppas att personalen här är så smarta att dom pratar med arbetarna först.
Ja, denna teori har jag spånat på sen jag hörde detta vid återsamlingen och den låter ju inte alls fel,men om det är så är jag ju inte hundra på.
Nu ska vi snart iväg på NA möte så jag kommer in igen efter det vid tio tiden kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0