Mår ganska bra.

Jag promenerade min lilla runda ensam idag,men då ser den annorlunda ut,då går jag där det finns lite hus runt om kring så jag kan njuta när jag går och inte behöver känna den oro jag brukar känna när det inte finns något hus att retirera till om något skulle hända.
Sen var det samling en liten skara,konstigt för bara några veckor sedan så var vi fler tjejer än killar nu är vi inte många kvar igen,det vänder snabbt vill jag lova.
Sen hade vi missbruksgrupp där vi fick fylla i papper igen om vilka varnings singnaler vi känner igen innan ett återfall,han samlade tyvärr in dom papperna så jag kan inte skriva av dom,men det hade jag nog inte gjort iallafall,
för det var väldigt mycket skrift,hade nog med problem med att konsentrera mig på läsningen.
Det roliga med hela grejen var att man kände igen sig i nästan allt som stod på bladen så det blev många kryss.
Då började folk gnälla på hur svårt det var att koncentrera sig och gick där ifrån jag kan bli smått irriterad på det,för jag anser att nog alla har svårt att koncentrera sig och då blir man ganska störd när några bara lättar iväg från gruppen med ett jag gör det senare när jag är ensam,då blir det kanske aldrig gjort.
Ett behandlingshem är ett behandlingshem och klarar man inte ut sin behandlingsplan så kan man gå,för annars blir hela stället som ett vilohem med lite urinprov och båsning ibland och så ska det ju inte vara anser jag.
Dom skulle vara hårdare på det då gallrar snart dom själva ut sig som inte vill något speciellt med sin förändring,
det blir kanske få som är kvar men en villig och engagerad grupp.
Om jag någon gång i framtiden startar upp något behandlingshem så hade det blivit en sån variant tror jag bestämt.
Nu efter maten så kommer jag åka med på handlingstur och shoppa loss lite,nej,men det finns saker jag måste ha.
Så då kommer jag nog inte in igen förens efter sju någon gång kan jag tänka mig.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0