Min bror. 2004

Min bror är nu borta han finns inte mer,
han ser vad jag gör och hur jag mår.
Han sitter där uppe och tittar ner,
och vet att just nu är min ångest svår.
(
Här nere finns många som står brevid
och hoppas att jag lyckas ska.
För livet har inte mycket tid,
och alla vill helst man ska må bra.
(
Min bror han försvann ifrån detta liv,
han fäller en tår när jag allt förstör.
Hans själ har ett friare perspektiv,
på renlevnads liv och på hur man dör.
(
Min kärlek finns kvar till min älskade bror,
ett band som för alltid finns kvar.
Jag känner för alla som på mig tror,
men min bror han har alla svar.
(
Min bror fick mig att vakna igen,
och se att livet är otroligt kort.
Mina tankar har hittat hem,
men min bror har hittat bort.
SLUT
(
Jaha,detta är den sista dikten om min bror,det blev några stycken,men det kommer någon till från runnagården,när jag satt på mitt LVM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0