Någorlunda bra dag.

Jag fick promenad sällskap idag det var T och den nya tjejen som gjorde mig sällskap det var riktigt trevligt och jag kunde ju slappna av på ett annat sätt för jag kunde koncentrera mig på något annat än att behöva vända mig om hela tiden,jag hoppas att dom fortsätter att haka på nu på vardags morgnarna.
Sen var det dags för att äta franskbröd bullar nere i tjej huset,det är gott och jag är ganska nöjd att jag kan få in en dag med frukost i veckan,förhoppningsvis kan jag öka på den dagen med alla dagar för dom säger ju att frukosten är det viktigaste målet.
Sen skulle jag lämna urinprov och det var bra att jag tänkte på att fråga om det innan jag var tvungen att gå och pissa för jag var på listan så jag fixade det snabbt och lätt,för annars är det så lätt att man glömmer det.
Sen gemensam morgonsamling för helg planering och jag satte inte upp mig på något för när min son kommer i morgon så var det gocart igen och det är inte aktuellt för mig och jag vet att min son inte tycker det är speciellt kul.
Den underbara helgen är här igen den går i familjens tecken som vanligt nu för tiden älskar jag helgerna.
T ska på permis och jag är inte mycket synlig under helgen så det är inte många tjejer här efter som K är borta för tillfället,det enda vi fick besked om att hon var inlagd,varför ville dom inte tala om utan det tyckte dom att hon fick berätta själv sen och det är ju helt rätt egentligen men när man lider av kontroll behov är det inget bra svar för då vill man ju veta precis allt,så jag blev ju lite besviken faktiskt och sen ville jag ju gärna tala om något för er med men det sket ju sig tyvärr så ni får ha tålamod.
M kom tillbaka i morse det hade gått bra på permisen,stämningen hamnade på botten igen,men jag kan faktiskt se hennes ljusa stunder med bara jag tvingar mig,för innerst inne så vet jag ju att problemen säkert ligger hos mig,men i detta fallet har jag extra svårt att se det efter som så många andra känner likadant som jag och dom pratar ju öppet om det,en annan skriver av sig här.
Hon har inte skrikit och gapat en gång än och har varit hur gullig som helst mot O det som jag har sett i alla fall.
Men dagen är inte slut än mycket kan hända.
Oj,nu kom jag på att jag gled in på ett sidospår får hålla mig till mallen,ha,ha,ha.
Vi hade en presentationsrunda för den nya tjejen den gick ganska snabbt och sen hade vi en liten introduktionsgrupp till KBT för den nya tjejen och berättade vad KBT var för något och att vi förtillfället höll på att arbeta med känslobiten inom området och som jag sagt säkert tusen gånger,att för mig är det en av dom viktigaste bitarna för just mig.
Nu avslutar jag men kommer in igen kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0