Nu åkte han hem.

Jaha min son har just lämnat mig och det känns så tomt så fort han går det är lite vemod över det faktiskt,jag vill ju så gärna ha honom här hos mig åtminstone över en natt,men snart får han nog det när jag hittat en lägenhet det ska bli så mysigt.
Det har varit lite andra besök här idag med m har haft sin kontaktman här K har haft sin nya pojkvän här och fått sitta i entren här hela eftermiddagen inte så kul,men han får ju inte vistas nere i tjej villan,så dom tog detta alternativ istället för att vara i tv rummet där uppe i stora huset.
Sen tror jag att någon mer hade besök men jag är inte säker.
Jag och min son har hållit oss på rummet vid datorn och sen lånade faktiskt Allex den boken som jag skrev om i ett inlägg idag,så han blev intresserad av den.
När jag ändå håller på att tala om honom så fick han faktiskt tian lotten med vinsten med,så kan han ju köpa en ny tian lott eller något.
Ja,det finns inte så mycket att berätta om just nu,men som jag brukar säga kvällen är inte slut än,mycket kan hända.
Så just nu kan jag bara tala om att det har varit ett himla liv på M idag hon har hörts yla i korridoren hela dagen min son undrar vad det är för en människa.
Jag avslutar här men kommer in ännu en gång och då har jag nog lite mer kött på benen.
Nu kommer M ylande igen undrar vad som hänt nu,vi hörs senare,nu ska det bli gott med kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0