Nu är denna dag slut.

Jag och min son har inte haft tid med att gå in på min blogg idag,vi har spelat för hela slanten och börjat knyta band.
Han har svårt för att förstå när jag förklarar hur man ska göra och jag har svårt att förklara,men det gick bra tillslut.
jag ska fota det när det är färdigt,det blir rätt snyggt faktiskt.
Min son var lite trött idag så han la sig att sova en liten stund på min säng och det har jag inget emot,för då känns det som han är trygg med mig och är han trött så ska han väl sova det är ju inget konstigt med det.
Jag märkte att när han åkte så blev jag lite sjuk igen men det var ju bra att jag lyckades hålla förkylningen stången
då klarar jag det ju imorgon med får jag hoppas.
Min son fyller 14 på torsdag då tänker jag söka permis dit några timmar för att fira honom,då är det ju andra där med så jag behöver ju inte vara själv med honom alltså hans pappa,med Allex skulle jag kunna vara själv.
Så han vill att jag ska komma vid halv fem och det gör jag så gärna för min son.
K,är för djävlig hon virar dom stackars karlarna runt lillfingret jag slutar aldrig förvåna mig,men det är ju inte bra för varken henne eller dom.
Det hänger något i luften ikväll igen,men nu bryr jag mig inte för jag ska konsentrera mig på min morgon dag.
Jag är nämligen lite nervös för att inte tåg och bussar går som en vanlig söndag,fast jag intalar mig hela tiden att det gör dom ju visst.
Så det ska bli spännande och se hur det går för mig imorgon hoppas att tågen inte är försenade och sånt,det är en för stor grej för mig,och hur många gånger klarar jag inte sådana resor utan att dö,det känns så i allafall.
Jag undrar om jag får det där brevet av M i morgon ska bli kul att se.
Nu är jag trött och vilsen i huvudet så jag avslutar här med en god natt kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0