Nu är det snart dags.

Jag promenerade själv idag med,men idag hade jag någon som gick efter mig en bit,det är kusligt att jag kan bli så rädd i dom lägena,men det blir jag och när människan i fråga vek av så fick jag för mig att han bara vek av för att gena i kapp mig någon annan stans under vägen,så jag gick en annan runda än den som jag tyckte var trygg innan,
den blev längre,det här är ju sjukt  detta måste jag bli av med på något vis,för jag älskar och gå och vill njuta av promenaden.
Sen samling där alla mådde bra som vanligt och jag känner noga igenom mig innan jag svarar att jag mår bra och det gör jag ju det är bara så.
Nu är det snart dags för mig att åka iväg till lägenheten på permis,det ser jag faktiskt fram emot,det ska faktiskt bli skönt.
Jag lättar väl vid 14.30 tiden ungefär.
Jag fick veta av städerskan att man ska ha med sig sängkläder dit,det var ju tur att hon sa det för det trodde jag faktiskt att det fanns där.
Tänk att få rå om sig själv en hel kväll så underbart,och titta på bonde söker fru liggandes i soffan,hmmm....
jag vet ju inte ens om det finns en soffa där men det tar jag förgivet att det finns.
Ja,vi hade missbruksgrupp och den handlade om vad som är positivt och vad som är negativt med och ta återfall
och idag peppar peppar så var alla aktiva och då blev jag inte så ensam i att vilja något,det kändes skönt.
Det blev mycket prat om släkt och vänner och våra egna besvikelser på våra föräldrar när vi var barn,jag märkte att det hände något i mig,det var nästan som mina föräldrar levde jag gick i gång på min avsky mot dom och vad dom gjorde mot mig,men nu är dom ju döda så det var bara att pusta ut igen.
När jag sitter här och skriver så glömmer jag totalt bort att jag skriver till någon jag skriver ju inläggen som om det vore min dagbok,men jag hoppas att ni står ut med det nu avslutar jag och kommer förmodligen inte in innan jag är tillrätta i lägenheten kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0