Nu har man ätit mousacca.

Min son har kommit och vi har lekt på datorn lite och haft det bra,nu är vi mätta och belåtna och sitter och snackar om vi ska lägga in en frågesport med någon vinst,vi försöker komma på hur vi ska gå tillväga så det blir helt rätt.
M är knepig och en tjej A har åkt här ifrån och jag känner mig lite som en medhjälpare för jag köpte en ask cigg av henne igår för 50 spänn det gjorde väl så hon kom med bussen,men dom pengarna hade hon nog fått tag på ändå.
M är lika jobbig som vanligt men lugnare idag,vi är lite isolerade jag och min son när han kommer för vi sitter helst för oss själva,jag vill utsätta honom så lite som möjligt för M som ni nog förstår för han tycker hon är obehaglig.
Det sa han faktiskt innan jag hann säga något om henne till honom.
Men vi ska ut och gå en sväng nu snart för jag ska posta ett kort till min man.
Nu vet jag inte så mycket mer att skriva om för det har faktiskt inte hänt så mycket mer vad jag vet,jag återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0