Oj,vad sent det blev.

Idol så där dom är inte så duktiga i år jag har två som jag tycker är bra och det är Mariett och Erik,sen kan resten gå hem om jag fick bestämma.
Den tjuriga killen är fortfarande tjurig,kommer det aldrig gå över men ,men det tar ju sin lilla tid innan han accepterar läget och då måste han ju bara godta det.
M sprang och fjantade sig här innan,hon hade tappat sin walkman någonstans och hon lägger alltid ut det som om någon skulle ha tagit den hon är en obehaglig typ,det är bara att konstatera,man vet aldrig vad hon kan hitta på,för att manövrera ut en annan människa från hemmet.
Det finns en till och det är K dom är egentligen så lika så det är obehagligt,fast dom gör på olika sätt,dom två går absolut inte ihop och det kan väl vem som helst begripa,lika bra på att köpa vänner.
En av dom yngre låt oss kalla henne I för så börjar hennes riktiga namn,kom och frågade mig vad hon skulle göra,för det var visst något tjaffs mellan henne och A,tack vare K,jag varnade henne ännu en gång håll dig så långt ifrån både K och M så överlever du här på bygget annars kan du vara näste man att manövreras ut här ifrån när dom känner för det,falskare människor finns inte.
Men hon lyssnar förmodligen inte på mig men jag har sagt det.
Det har ringt på min telefon hela kvällen det skiftar mellan hon som är hemma och super och är utskriven,henne svarar jag inte på,jag orkar helt enkelt inte med henne,jag anser att hon valde bort min vänskap när hon själv valde att gå här ifrån igen,för hon vet att jag är här för att lägga av med allt strul och det gör ju inte hon.
Den andre som håller på att ringa är en mycket knepig sävsjöbo,som har varit lite förälskad i mig ett tag innan jag tog mig hit till hemmet och han fattar helt enkelt inte var jag är,men jag svarar inte honom heller jag vill inte inge honom något hopp om något,annars är han en bra kille.
Jag håller tummarna att dom inte kommer ringa hela natten för då blir jag vansinnig.
Jag kommer inte skriva någon dikt nu i kväll,så ni vet det utan det blir det här.
God natt på er alla och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0