Ska på handlingstur idag.

Jag fick sällskap på min promenad idag,när jag satt inne och skrev här på mitt rum så stod plötsligt T utanför och vinkade så det var bara att att på med jackan och gå ut,ni må tro att jag blev glad,äntligen sällskap igen.
Sen var det morgonsamling där jag fick reda på att jag skulle blåsa idag,så det var bara att pinna upp och blåsa,jag blåste ju noll givetvis,vad hade dom väntat sig.
Vi har våran handlingstur idag och då bär det av till en liten stad och det är en av mina favoriter för den staden har en liten affär som säljer elefanter och dom har alltid nya där som jag inte har så jag kan utöka min samling hela tiden,jag känner att det är dags att fota mina elefanter igen så ni får se dom igen nu är dom ju många fler.
Så jag längtar efter att klockan ska bli ett som ni nog förstår.
Sen har jag en glad nyhet att berätta för er jo i morse så var M så glad hon har fått lägenhet och ska här ifrån redan nästa vecka,jag lovar det var inte bara hon som blev glad,det blev faktiskt jag med,men hur sant det är vet jag ju inte.
Hon har ju sagt sånna grejer innan och ändå varit kvar,så det är bara att vänta och se (ni får gärna hjälpa mig att hålla tummarna) Usch,vad elak jag känner mig.
Vi har precis haft missbruksgrupp där vi fortsätter med att lära oss känna igen våra återfalls mönster,det är ett ganska intressant ämne att prata om faktiskt och nödvändigt om man vill göra något nytt i sitt liv,
annars är det inget man vill göra och det märks på många av tjejerna,dom bara hatar dom flesta grupperna.
Men det bryr jag mig inte om,försöker bara göra det bästa för mig,för jag vill verkligen se en förändring i mitt liv.
Ursäkta om jag tjatar om det hela tiden,men det är bra att upprepa det för sig själv med jämna mellanrum.
Nu är det snart mat,har glömt att kolla vad det är idag så det får bli en överraskning.
Det har dykt upp några nya ansikten på min blogg och det älskar jag för det är därför jag sitter här och skriver för jag hoppas att ge någon annan något,men nu till problemet,jag är inte så hemma på datorer och ny i bloggandet så jag vet inte riktigt hur man gör för att svara på era komentarer för det vill jag ju gärna göra,så om någon som vet hur man gör läser detta så skriv gärna en kommentar hur man gör detta tack på förhand.
Nu avslutar jag och kommer in när jag får tid nästa gång det är ganska mycket nu.
Kram på er så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0