Snart mat nu.

Det händer grejer hela tiden,promenaden var mycket skön och det var ett uppehåll i blåsandet precis när vi gick iväg
vi har alltid sånt flyt jag och T,för det är ju bara vi som promenerar.
Idag var det jag T,K,F som stog på tur för att lämna urinprov,så det såg vi till att göra ganska så snabbt efter morgonmötet.
Sen hade vi missbruksgrupp där det var många som saknades som vanligt,det är mer regel än undantag nu för tiden,
men det var en mycket bra grupp,där vi pratade om återfall och det berömda behandlings hjulet,som är uppskissat som en cirkel med 6 tårtbitar och så är hela processen in ritad där och det är intressant hur olika vi såg på återfall,det är det som är intressant när man är i grupp för man lär sig av varann.
Och våran grupp är ganska frispråkig och då trivs jag.
Sen på skvaller fronten så får jag ju berätta att M är helt förstörd idag,dom har bytt ut hennes ritalina mot något liknande i pillerform som hon inte tycker funkar lika bra så hon hotar med att ringa andra läkare och klaga,ja,det var ett herrans liv på henne,nu börjar hon få panik det märker jag,men grejen är ju den att personalen vet om att hon bjudit iväg sin medicin och då innebär det ju att man inte är i så stort behov av den eller hur?
Vi får väl se vart det hela barkar hän,hoppas det hela slutar lyckligt,jag är ganska orolig att det ska komma fram något om att jag berättat,det går jag med ibland nu för tiden men det hoppas jag ju inte,än så länge har det inte kommit fram.
Nu avslutar jag för jag börjar bli hungrig kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0