Somnade på soffan.

Jag har kommit på att jag glömt min tandborste och mina tänder som är så känsliga nu förtiden och sen kommer jag smaka ruttet ur munnen ja,ja det är ju bara jag som känner det så.
Jag har ätit min kyckling och det var faktiskt gott,det som förvånar mig är att jag inte har druckit något kaffe,men det är nog så som det alltid har varit att på instutitionen så dricker jag kaffe i andra sammanhang så nej tack.
Lustigt att det håller i sig.
Jag har ätit nästan en hel chokladkaka vit choklad och lite eller ett helt litet paket glass.
Detta har jag hunnit smälla i mig medan jag tittat på bonde söker fru och Efterlyst och jag har hunnit somna i soffan en andra gång och vaknade 22.20 så idag blev det litet sent igen ni får förlåta men det är säkert någon sorts inre längtan jag har haft att ligga i en soffa och glo på tv och somna om jag vill det och vara vaken om jag vill det.
Dom har ringt från hemmet och frågat hur det är med mig och det sa jag som det var,oförskämt bra.
Än har jag inte hunnit känna någon rädsla och det är positivt,jag kanske slipper rädslan denna gång eller så har den vuxit bort på gamla dagar Ha,ha,ha.
Jag ska försöka mig ut på balkongen och röka och utmana mörkrets makter där,det kan sätta igång min rädsla lite.
Jag känner att jag är otroligt,onormalt trött så jag ska inte störa er så mycket längre utan fortsätta att sova.
Jag kommer rapportera om hur natten gått och allt i morgon innan jag beger mig tillbaka till cocos nest.
Här är det inte lika mycket liv i luckan,så det blir bara min ensamhet och jag som ska dela på lägenheten,
och det kan bli ganska jobbig bit,men mina ögon går i kors så jag måste stå ut med mig.
Jag har ju ansökt nästa onsdag med,till samma lägenhet det är bra för två gånger kan alltid leda till en god vana för en gångsskull ,det blev visst fel stavat eller skrivet eller något.
Jag mår i alla fall int dåligt av att vara här och det är ju alltid ett plus.
Ja, god natt på er gott folk och jag kan bara säga hallå hemmet vi ses imorgon jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0