Sovit gott.

God morgon hemmet och alla morgon pigga,här har ni en som har väckt tuppen.
Jag har redan hunnit krocka med M och hon är otroligt jobbig som vanligt,så jag får väl vara glad att hon klarade permisen så hon kan åka bort fler gånger så man kan vila sin hjärna mellan varven,usch vad jag känner mig elak,det är nästan som en föröljelse men jag kan tyvärr inte roför det.
Nu sitter jag och väntar på att T ska dyka upp så det blir någon promenad,men annars går jag ju själv.
Det blåser ute inget vidare väder om man får säga så,men det är ju höst så vad annat kan man vänta sig.
Jag har börjat läsa en annan bok nu som är jätte bra men mer får ni inte veta innan jag läst klart den.
I dag ska vi ut och avtacka en av dom unga tjejerna som är färdig här hon vill äta på mc donalds och det är ju inte helt fel,sen åker hon hem i morgon,det kommer faktiskt bli tomt efter henne.
Sen på torsdag ska vi avtacka en annan tjej som har varit här i sex månader,så nu börjar tjejerna sina igen,jag undrar när M ska åka,men har jag otur får jag nog dras med henne hela tiden jag är här,men så illa får det bara inte vara.
Jag har inget mer att skriva just nu så vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0