Städat och fixat.

ja,nu har jag sovit en natt i denna lägenhet och jag var uppe med tuppen som vanligt och sov bra här,den oro jag trodde jag skulle känna kom inte så starkt som jag trodde,men det är ju andra omständigheter här.
För det första så vet jag ju att jag inte ska bo här (att det bara är över natten.)
Och för det andra så kanske min otroligt långa drogfrihet har gjort något med just dom känslorna,men det vore konstigt,jag säkrade mig,vågade inte gå ut på balkongen och röka när det blivit mörkt,men det är ju bara bra om jag minskar ner på ciggen och sen hade jag strategiska lampor som lös hela natten,och med det lilla så kunde jag faktiskt somna,ett plus var nog att jag inte sov någon middag igår innan jag åkte,men jag slummrade ju till på soffan så det var nog lika.
Nu ska jag snart diska och ordna lite för bussresan tillbaka till hemmet undra om hemmet saknade mig igår,jag saknade iallafall inte hemmet,tror jag inte,det var så lgnt och skönt.
Men nästa onsdag när jag sökt permis hit igen så ska jag inte glömma tandborste och annat sånt,men det känns faktiskt lite dumt och ha med sig en hel väska med saker så det ser ut som man ska vara borta en hel vecka när man bara ska vara borta så kort tid.
Men det var en positiv överraskning att jag mådde 100% gott i detta lilla försöksexperiment (kunde inte stava till detta)
Nej,nu måste jag börja tänka på att packa ner datorn och greja,vet ni vad...
Jag fasar lite för promenaden ner till bussen här ifrån det är ju fortfarande mörkt ute och där är jag helt oskyddad,
det kommer bli panikspringning ner till bussen om jag redan börjar känna paniken komma usch och fy.
Jag åter kommer när jag är i tryggt förvar på hemmet igen kanske inte direkt men så fort jag hinner.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0