Storm ute.

Det känns så avigt när min lilla grabb åker hem,jag gick upp för att se till att jag fick några chips,för det gäller att vara snabb på detta ställe,sen satte jag mig ner och tittade lite på här är ditt liv som idag gästades av Stina Dabrowski,men det blev byte till fotboll ganska fort jag får väl titta på det på datorn sen.
Men det bästa var att sen blev det Suoth park och det är ju så förtvivlat bra,man får verkligen skratta.
Vi var inte många alls som tittade på det,men jag undrar vad dom som gör programmet sysslar med innan dom skriver ett avsnitt ,dom måste åtminstone ha tagit en tripp eller något i den stilen det är så obota dumt.
Jag såg bara M engång under mitt gästspel uppe vid teven så min kväll var räddad,men hon springer och drar på en kille som kommit ny men har varit här förut och det är inte bra hon kan nog få honom till vad som helst,jag kan inte förstå vad vissa ser hos henne,just nu hör jag henne i korridoren utan för mig och det är nog honom hon gnäller på,hon låter så elak och ropar på honom precis som en hund,det är förfan inte klokt.
Men jag är ju i tryggt förvar i mitt rum så nu bryr jag mig inte ett dugg.
Det är storm ute och det har inte blivit många cigg idag inte,man drar sig för att gå ut.
Nu håller jag på och läser en annan bok som är bra,ni ska få det boktipset när jag läst färdigt den,det lovar jag.
Det är kul att göra lite annat än att bara skriva om hemmet men det är det som är viktigast.
Ja,som sagt det är lugnt på hemmet än,men buset håller sig till natten börjar,så än kan vad som helst hända.
Åh,imorgon ska jag träffa min man,så då skriver jag ju inte så många inlägg,men det får ni stå ut med.
Jag längtar så mycket efter honom.....nu slutar jag med att ge er en god natt kram och du hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0