Surhetsgraden är på topp.

hej igen nu har jag varit på mitt NA-möte det var jag och T som var där och personalen som körde oss fick också möjlighet att vara med,för det var öppet möte och hon tog det tillfället och det tyckte jag var suveränt,det är nyttigt att få en inblick i hur det fungerar och hon verkade väldigt nöjd med det.
Jag själv höll på att dö det var så mycket människor där så jag slutade andas ett tag men då tänkte jag på dom tips vi fått i KBT gruppen hur man ska fokusera andningen ner i magen och jag tror det fungerade lite i alla fall.
Det var många fina delningar och ibland önskar jag också att jag inte var så himla förlamad utan också kunde dela,
mina tankar med dessa människor,men det kan ju hända att det växer fram efter som det är en så otrolig värme i denna grupp,så om hälften vore nog så skulle alla murar rämna,men min panik gör att det ända jag tänker på är hur mycket folk det är och fortaste vägen ut,men peppar,peppar så var jag kvar på hela mötet denna gången också,
så jag får väl klappa mig själv på axeln denna gång också,nu har det blivit många klappar på kort tid,det är bra.
Jag missade idol idag det grämer mig lite,men det får ju gå,efter idol kom ett program som heter inlåst som handlar om ungdomar som får prova på fängelset i avskräckande syfte,det var ganska intressant.
Stämningen är låg det är nog för att dom som har vant sig vid att få medecin av M helt plötsligt är utan det kokar under ytan,det är speciellt en kille som verkar desperat,jag måste ju bara säga det djävla M.
Han pratade med mig om min vän som är utskriven nu och om han skulle leta upp hennes kille,han som bankar på henne,men jag avrådde honom och han verkade lyssna på vad jag sa tack och lov.
Det är nog bara för han mår dåligt just nu tror jag,han är ju van att få något av M.
Jag undrar i mitt stilla sinne vem som har berättat detta för honom men jag fick honom på andra tankar så nu är det över.
jag vet inte vad som händer här i natt,men jag tror att allt kommer bli lugnt.
Så nu avslutar jag med en natti natti kram till er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0