Täppt i näsan.

Nu har det hunnit så långt i förkylningen att jag blivit täppt i näsan,men jag mår hyfsat bra annars,så nu är förkylningen förmodligen på upphällningen får jag hoppas.
Jag hade väldigt svårt att somna in igår så mycket sömn har jag inte fått och det kommer visa sig senare framåt dagen kan jag tänka mig,men jag tror att jag är fit for fight i morgon.
Min son kommer tidigare idag,jag vet inte riktigt när men jag skulle tippa på halv tio ungefär.
Det var nog en lugn natt när det kom till kritan men när jag kom upp i morse så var K redan uppe i vårat hus,det är i och för sig inget konstigt med det men något blev konstigt när den nyaste killen här kom upp också redan vid sju,det har han inte gjort på hela tiden och ni vet att jag vet det efter som det alltid är jag som är uppe först.
Mycket konstig känsla när han säger att han alltid är uppe tidigt till K,för det vet ju jag att han inte är.
dom kanske har haft lite kuckeliku,vem vet.
M har varit på mig flera gånger idag fast klockan inte är mer än åtta,hon har skrivit ett kontakt brev till fängelset som hon ville läsa upp för mig och sen hade hon skrivit en dikt som hon läste för mig och den var faktiskt väldigt bra.
Jag ska nog skriva en dikt till henne med,men jag är så bekymrad över att hon sen gör den till sin egen för det vill jag ju inte.
Det är frost i gräset och jag känner att nu finns det ingen återvändo nu kommer det bara att bli kallare och kallare.
Jag avslutar här och vi får väl se när min son och jag hinner komma in och skriva.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0