Tittar ut genom fönstret.

Ja,god morgon på er alla som är morgon pigga jag har sovit gott och faktiskt drömt om min man det var nog bara för att jag tänkte så intensivt på honom igår innan jag somnade.
Jag har ju hunnit duscha och fixa med kaffe och läsa tidning och rökt med städerskan,det sista har blivit en tradition på något sätt,jag väntar alltid ut henne när hon kommer vid sju,och då går vi ut tillsammans och röker.
Jag tycker väldigt mycket om henne och våra små pratstunder om ingenting det är mest hon som pratar men det gör mig ingenting.
Sitter just nu och tittar ut genom fönstret och det är fortfarande mörkt,och så undrar jag om T kommer komma idag.
Jag såg M komma uppåt nu men hon ska väl till O kan jag tänka.
Annars får jag ta den säkra rundan i dag igen så är livet.
Nu börjar det ju ljusna ett plus i alla fall.
Jag har stält elefanten som jag köpte när jag var på permis i fönstret för den bevisar för mig att jag kan tänka i nya banor och inte är så inrutad,det var ju min tanke som hindrade mig att ta ett återfall och det känns ju så skönt.
Nu börjar bilarna drälla in en ny dag på hemmet börjar.
Man kan ju undra vad den har att bjuda på,det kommer ju så mycket överakningar nu så man är ju på helspänn.
Här har varit lugnt i natt så vitt jag vet,men jag brukar ju missa mycket under natten.
Jag avslutar här och kommer in när det finns tid igen kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0