Undra om jag får gå ensam idag?

Idag var det en konstig känsla när jag vaknade ingen var uppe,jag som börjat bli bortskämd med att få serverat kaffe,direkt när jag kommer upp men min trogne vapenbärare var inte synlig,han kom inte upp förens klockan var sju,tänk att man är en sådan vane människa,så man blir förvirrad när det inte är som det brukar.
Teven var inte heller riktigt vettig,när jag tryckte på den så stog det du är inte behörig för att titta på denna kanal och plikttrogen som jag är så stängde jag givetvis av den igen efter som jag inte är en höjdare på teknik och var rädd för att sabba något.
Så jag satt ch kurade med en kopp kaffe i mörkret,men får jag vara ärlig så var det ganska skönt och sitta och filosofera för sig själv i tystnaden.
Igår fick jag veta av någon kommer inte ihåg vem,att det skulle snöa i natt man det har det inte gjort,det är varmare idag än på länge.
Natten här har varit otroligt lugn så den ska vi inte klaga på,nu är det bara att vänta ut dagen,undrar vad den bär i sitt sköte?
Jag ser att T kommer gående,då får jag sälskap på promenaden idag det blir bra så jag avslutar nu,annars kommer hon och bankar på och då blir jag bara störd. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0