Vacker morgon.

Nu är det dags igen snart ska jag ut och promenera,hoppas T kommer upp,men det tror jag hon gör idag,
jag får hoppas det för det var ju lite jobbigt att promenera själv faktiskt.
Annars har det varit hur lugnt som helst här på stället.
Jag glömde att skriva att jag fick blåsa igår när jag gick in på rummet,det var en åtgärd för att jag skulle slippa bli väckt mitt i natten sen,för det var nog allmän blåsning i natt kan jag tänka mig.
Jag sa ju igår att jag skulle sätta in lite bilder från Ullared och dom kommer faktiskt fast först idag när jag har tid,
fast idag har vi inte mycket för oss,tror jag.
Jag har sovit som en liten gris i natt det var nog tack vare att jag spänt mig hela dagen igår,konstigt att jag inte drömde mardrömmar om den resan,men det kanske är så att det kunnat vara värre,jag har ju lärt mig mycket under den tid som jag varit här och kommer fortsätta lära mig under mina sexmånader som jag fick.
Det är fortfarande lugnt här i huset fast jag såg M komma gående uppåt innan,har inte hört av henne något,hon kanske har vaknat på rätt sida idag.
Jag och han som brukar vara uppe samtidigt med pratade lite om perm. lägenheterna och jag känner mer och mer att jag borde försöka någon dag att ligga över där men jag måste skynda långsamt.
Ja,nu på morgonkvisten har det inte hänt något så jag tänkte avsluta här och fortsätta efter vi haft vår grupp så det blir efter tio någongång så ni får hålla till godo med detta så länge kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0