Vilken hosta jag har.

Jag har hostat precis hela natten och det låter ungefär som en motor som skurit sig och obs.jag hostar fortfarande,
den här förkylningen verkar inte ge sig i första taget,men det gör inte jag heller.
M var uppe i morse och beklagade sig över att hon var förkyld och mellan raderna så sa hon att jag är så förkyld så jag vill inte åka hem,men hon sa så här.
"Usch vad förkyld jag är,mår så dåligt och nu som jag ska åka hem"
Ni får tolka det hur ni vill men jag ser det som hon inte vill lämna bygget och hittar en anledning att få stanna kvar.
Jag ska ut och gå idag med sen ska vi åka och fika med gruppen,jag hoppas jag är så allert att jag orkar följa med.
Det finns absolut inget att skriva om idag heller,för min hjärna är helt veck.
Men vi får väl se under dagen vad som händer jag hoppas på att jag kommer bli bättre framåt dagen,men det är nog bara en dröm,snälla låt mig bli frisk jag vill inte må så här.
Nu avslutar jag med en miss piggy kram om det nu är svin flunsan jag har.
Återkommer senare när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0