09-09-09. Godmorgon.

Det här datumet kommer inte komma tillbaka förens om många många år och det gör denna dagen unik.
Sätter mig här framför datorn innan jag ska gå ut på promenaden,det har ju blivit en vana nu.
Personalen har ett speciellt möte idag där dom går igenom alla ansökningar om ledigheter och besök och det får man reda på sen under dagen om man får eller inte,det är lika spännande varje gång och nu har jag tre ansökningar inne,så håll tummarna för mig.
Jag har ett besök,min son som ska komma på lördag,samt att jag ska försöka komma iväg till min man på Söndag.
Sen sist men inte minst så har min son bett mig följa med ooch handla kläder till honom nästa onsdag och det må ni tro är en seger för mig,jag börjar känna att han litar på mig igen och det är helt underbart att som mamma känna att man är behövd när man under många år försummat sitt barn.
Nu får jag verkligen hoppas att alla ansökningar går igenom,men det tror jag väl,jag har ju skött mig exemplariskt.
Vädret idag kommer bli vackert det märker man redan nu,solen lyser.
Det måste jag ju tala om att natten verkar ha varit lugn,så min känsla igår var fel,men det kan ju också vara att det är något på gång,fast det inte hänt än,jag brukar ju aldrig känna fel.
Så det är bara att avvakta.
jag ska tala om en sak till för er att idag slapp jag möta en viss intagens fula nylle det första,hon syntes inte till,jag mår illa bara av att se henne,men just nu hör jag hennes gälla stämma usch jag ryser i hela kroppen.
JAG AVSKYR LÖGNARE OCH MYTOMANER.
Hjälp mig någon att sluta sortera in folk i fack,för har dom kommit i ett speciellt fack så kommer dom aldrig ur det.
Skriver mer senare kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0