Bingo.

Jag satt på mitt rum och läste till klockan närmade sig åtta och det var dags för kvällens höjdpunkt bingo,det blir alltid lite rörigt innan man kommer igång någon ska förklara hur man ska ta vinsterna och alla ska ta brickor och pluttar samtidigt,men när man sitter på sin plats på hel spänn och lyssnar på siffrorna som långsamt ropas upp och önskar att man ska vinna något så är det spännande.
Enda tills man begriper att man inte kommer vinna något denna gången heller,hoppet är det sista som över ger en säger dom ju och det stämmer ganska så bra faktiskt.
Men jag vet att för det mesta är jag bara med som någon slags utfyllnad för jag vinner nästan aldrig.
Jag är ändå bingon trogen för spänningens skull,jag älskar spänning och ibland kan jag ju faktiskt ha tur.
Jag känner mig ganska trött idag så det blir nog inte så hemskt mycket skrivet,men natten är ung och ännu har inte alla lagt sig,fast just nu så är det rätt tyst här,efter idol försvann alla inklusive mig och nu är koridoren knäpp tyst.
Att vi tjejer försvinner iväg är kanske inte så konstigt vi ska ju ut och vandra i morgon då är en tidig kväll en bra förberedelse,jag är faktiskt lite nyfiken på hur många som verkligen följer med i morgon,jag tror inte det blir många,det kommer nog komma en massa ursäkter och akuta sjukdoms symtom i morgon strax innan vi ska iväg.
Några av dom kommer nog redan i natt om jag känner vissa personer rätt.
Men nu kom jag på mig själv att tänka negativt om andra igen,tänk om dom faktiskt står där start klara och glada i morgon då får jag mig en knäpp på näsan och det önskar jag så klart.
jag har inte så mycket mer att skriva om och nu ska jag äntra sängen.
God natt och jag skriver en liten dikt i ett inlägg direkt efter detta.
Kram vi hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0