Dator krångel.

Det var på vippen att jag inte kom in alls och då hade jag blivit lessen men helt plötsligt så gick det bara efter en timmes väntan,skam den som ger sig.
Här har det varit ok i kväll,men tidigare när dom som varit i simhallen kom tillbaka så hade mitt objekt,varit på dom små tjejerna och sagt åt dom att dom var falska och nästan hotat dom så dom var så upprörda på altanen när jag kom ut för att röka.
Men jag sa åt dom att lugna ner sig,för hon har alltid ett dåligt öga till någon (hon när sig förmodligen på det)
Och det höll dom med om.
Men jag för min del kan tänka i mitt stilla sinne att personalen har varit mer uppmärksamma mot henne när hon fått sin medecin,nu när dom vet om hur läget ligger.
Och hon då i sin tur i sin visshet vad hon själv pysslar med nojjar ihop det till att det är någon av dom som sagt något.
Jag kan inte fatta att en människa kan förpesta ett helt ställe med blotta närvaron,men det onda lyser igenom,hon är en ond människa.
Hon kom upp till allrummet strax efter att idol slutat och då såg hon ut som hej kom och hjälp mig och dö,med en massa sjalar runt huvudet.
I mina ögon såg hon inte riktigt klok ut,men själv tycker hon ju att hon är snygg,så jag får nöja mig med att skratta åt henne för mig själv.
Denna gång var det inte små tjejerna hon var sur på,utan hennes stackars så kallade kille.
Hon förnedrar ju honom och han försvara sig inte,hon kallade honom falsk och oärlig och att hon hatar sådana typer.
Då gick det kalla kårar längst med ryggraden.
Fy fan vad hon är vidrig.
Nog om det min man ringde mig idag och jag blev så glad eller jätte lycklig kanske stämmer bättre.
Det är helt otroligt hur glad jag blir av att höra hans röst,det liksom spritter i hela kroppen.
Jag lämnade in ansökan idag om både min sons besök och permis till min man och imorgon får jag veta om det blev godkänt eller inte.
Och varför skulle dom inte bli god kända?
I morgon ska den andre drottningen ut på dagspermis undrar hur det går?
Jag känner hur jag bara har spottat ur mig negativitet nu,men jag tror att det är ett led i min behandling,jag själv jobbar ju på med mig själv,men det gör också att jag kan reta upp mig på små saker som kan förstöra min behandling så ha tålamod med mig jag blir bättre på detta senare.
Nu lämnar jag er,inu får ni ingen dikt att läsa för det blev så sent innan jag kom in i datorn så god natt på er
och sist men inte minst god natt hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0