Det är höst nu.

God morgon,god morgon alla pigga människor,jag kan ju nästan säga god middag,för jag har ju varit uppe några timmar men det var något som var annorlunda när jag kom upp och skulle ta morgon kaffe,det var helt mörkt och tyst i tv.rummet och inget kaffe på satt.
Det som var annorlunda var att en kille som brukar sitta där jämt när jag kommer upp inte satt där,det är konstigt vad man vänjer sig fort.
Men han kom upp sen,hade legat och dragit sig lite,det är ju inget fel i det,men mina cirklar rubbas,jag är ju en otrolig kontroll människa.
När jag satt ute och rökte så kom hon tjejen som jag brukar tjata om och inte tycker om,det hade visst varit slagsmål igår medan vi var iväg på NA-möte,skönt att jag inte var här,för mitt humör gör så jag kan gå in i slagsmål om jag ser att någon är i underläge.
Det var visst hon som talade om det för mig och en annan tjej som var i luven på varandra men det har dom varit till och från sen jag kom hit.
Den ene hade spottat på den andre och hon i sin tur hade lappat till,så idag blir det samtal om det kan jag tro.
Men det måste dom begripa att det går inte att ha två som vill äntra rollen som drottning på samma bygge,då blir det så här.
Men det lustiga i just denna situationen att ingen av dom kan bli det,för dom köper sina vänner och slutar dom med det så har dom inga vänner och så mycket känner jag till om både fängelser och behandlingshem att jag vet att man aldrig kan köpa sig till en drottning plats,utan det blir bara ren och skär utnyttjing.
men det har stackarna inte fattat än så dom gräver sin egen grav.
För när en drottning äntrar planen så märks det direkt,för hon bara blir det,hon behöver inte locka och pocka hon behöver bara vara där det är skillnaden.
I dag har vi gemensam morgonsamling om vad som händer i helgen plus lite grupper nu ska jag gå ut och promenera jag droppar in när jag hinner under dagen ha det så bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0