Det blev ett kort besök.

Nu måste jag hoppa in och skriva av mig,min vän kom tillbaka,vi pratade och hon fick sms från den över djävliga killen där det stod en massa elaka saker men han avslutade vackert med att jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Hon var mycket negativ och mådde inte bra hon tvättade sina kläder och var med på återsamlingen sen sa hon till mig att hon inte ville vara kvar här,jag kan förstå hennes tankar för nu visste hon ju att all personal visste om vad som verkligen hänt,men hon lovade att hon skulle säga till mig när hon gick,men icke sa Nicke,hon försvann som en avlöning vid fem tiden utan att säga ett ljud,det konstigaste av allt var att jag inte blev besviken,det kändes skönt på något sätt,för nu hade jag fått henne att komma tillbaka och sen valde hon själv att gå här ifrån igen,så då kunde jag ju inte göra mer,jag har ju gjort allt jag kunnat.
Regnet bara öser ner det är verkligen höst nu och två av tjejerna är ute och fiskar och det är också en skum grej,för den ena är den som är mitt irritations objekt för tillfället och en av dom nya unga tjejerna och min förvåning ligger i att så vitt jag vet så har inte mitt objekt varit ute och fiskat en gång sen jag kom hit och då är det lite märkligt att hon väljer en dag när regnet öser ner,nä,jag tror att det är något lurt på gång men jag kan ju aldrig vara säker,hon kanske har gjort en omvändning och fått upp intresset för fiskning nu.
min man ringde precis till mig telefon tillståndet hade inte gått igenom nu heller men han sa att han skulle gå vidare med det så vi får väl hoppas att det går igenom då,hjälp mig att hålla tummarna,men en tröst är ju att vi kan ses en gång i veckan och det är ju inte så dumt och kör vi på nu ett tag så kommer vi snart få obevakade besök och då blir det ju underbart samt lite längre tid.
Ett gäng är iväg och Bowlar nu,jag hoppas dom får trevligt,jag valde bort Bowlingen för att mina leder inte är ok.
Jag skickade ett sms till hon som var på snabb visit "tänk nu på att allt som händer nu sker uti från dina egna beslut,så skyll inte på någon annan" Jag hoppas hon förstår poängen i det.
Nu avslutar jag och kommer in senare i kväll kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0