Efter den lilla luren.

Nu har jag sovit i en timme ungefär och det var skönt,maten idag var med beröm godkänd,han har skärpt till sig kocken och det är skönt när maten fungerar,jag är lite yr nu när jag precis har vaknat,men jag valde att sätta mig en liten stund nu så jag vaknar till liv innan jag ger mig på mitt elefant projekt efter som vi är inne i den pilliga fasen och då kan man inte vara helt yr vaken.
Den lilla tjejen som slapp åka ambulans igår har vaknat riktigt till liv hon åt med oss andra idag,skönt det.
Det första hon sa till mig när jag kom ner till maten var förlåt mig,jag vet att du inte tycker om att man drogar på stället,jag kunde inget annat än att krama om henne,hon är så söt och oskyldig,i förstadiet till ett helvette som hon inte vet om än och jag kan tyvärr inte hjälpa henne,för hon vill inte lyssna hon tror inte att det händer henne jag vet ju själv hur jag tänkte ibörjan av min karriär,men det är smärtsamt att sitta och se på när en swå söt och ung tjej går rakt mot fördärvet,men en dag kommer hon nog tänka på det jag sagt till henne och tänka fan vad rätt Jenny hade då den gången och när hon har insett det så kommer hon på annat jag sagt till henne som hon kommer att använda bara insikten kommer,så då blir hon hjälpt av mina råd på längre sikt kan man säga då blir jag glad ändå..
Nä nu ska jag upp och ta en kopp kaffe innan jag ger mig på elefanten.
Ha det bra så länge vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0