En natt till.

Jag hann lite på elefanten innan kocken kom och sa att jag och en annan hade kvällsmaten,vi ville inte kännas vid det efter som vi hade det igår.
Men det var mycket riktigt så,vi blev ganska sura på att dom inte kollar lite bättre vem som har köket nästan jämt och inte,jag börjar bli trött på det här det känns som dom väljer den enklaste lösningen ibland för att det ska bli gjort
och det kan jag tycka är lite fel,dom som aldrig gör något i köket borde få ha det hela tiden och inte slippa undan med undanflykter jämt,för så är det tyvär,jag får ju bara på peka att jag inte har några problem att vara i köket och diska och så,men det ska inte jag lida för tycker jag.
Men samtidigt så verkar det som dom flesta av tjejerna har stora problem med det och då hjälper ju inte personalen dom genom att jämt låta dom slippa,eller tycker ni det?
Ja ja nog om det,min man ringde mig idag,han hade inte fått igenom telefon tillståndet så det blev en överklagan som han tror ska gå igenom,så nu är det bara att vänta i någon vecka till innan vi får prata med varandra ordentligt,jag blev mycket lessen men hoppas det ordnar till sig fort,det finns ju alltid en möjlighet att han får igenom behandlingshemmets telefonnr. men han vill ju helst ha till min mobil,Men,men jag får ju komma och hälsa på honom med bevakat besök det är ju alltid något  SUCK.
Ibland känns allt så hopplöst ska jag vara utan den jag älskar så mycket i så många år,jag har lust att börja gråta ibland,men allt kommer att bli bra snart börjar hans permissionsgång nästa år vid denna tiden,så då får vi ju träffas snart.
I kväll verkar det lungt på bygget,inga konstigheter alls och det är ganska skönt faktiskt.
Jag och en annan tjej var på NA.möte i kväll,det tar fortfarande emot för mig,men jag går dit och sitter kvar till det är slut,jag talar inte utan begär att få lyssna och det ger mig faktiskt något.
Man känner igen sig i det dom andra säger,så när jag minst vet ordet av så sitter jag nog själv och pratar där,sånt kan man ju aldrig så noga veta.
Jag fick huvud och nack massage när jag kom tillbaka till hemmet det var precis vad jag behövde,för jag har gått och varit spänd i några dagar nu,man kan ju inte alltid vara på topp,det här krånglet med min man har fått ganska mycket plats i mitt tänk just nu,men det kanske inte är så konstigt jag älskar honom faktiskt...
Nu ska jag gå in på facebook ett tag så vi hörs i morgon.
Ingen vet vad som lurar i nattens sköte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0