Förlåt att jag är sen.

Jag och Allex fick följa med till shopping centret vi var nästan en full buss och hon som alltid ska krångla var med så man väntade sig att det skulle bli ett eller annat krångel.
Nu kommer vi till den pinsamma biten,jag och min son gick in i en outlet butik innan vi gick till shoppingcentret,där allex hittade ett par billiga nike skor dom kostade bara 250 kronor så vi tog dom och gick snällt till kassan och ställde oss i kön och när jag så skulle betala så upptäckte jag att jag glömt kortet hemma,Åh,vad jag hatar sånt det är sååå
pinsamt tycker jag men,men det var bara att knalla iväg utan skor,fy vad jag skämdes det retade mig något fruktansvärt så det var bara att gå runt i affärerna och kolla några timmar,men personalen som var med krockade vi med till slut och han erbjöd sig att låna mig pengarna och det tackade jag inte nej till.
Så Allex fick sina skor det var ju bra det tycker jag,men nu över till det mest chockerande alla var i tid,till och med den som jag tvivlade på skulle komma i tid,vad har hänt det är ju för otroligt för att vara sant,men alla kan ju ändra på sina dåliga beteenden.
I dag har jag faktiskt skrivit inlägg i denna blogg i precis en vecka och det firade jag med att vara lite sen men det får ni väl stå ut med.
När vi kom tillbaka från vår lilla tripp så var klockan sent vi fick äta senare och värma upp hamburgarna i micron,sen gick jag och sonen in på rummet,Allex var lite trött så han somnade till på min säng medan jag var inne på facebook och spelade maffiawars,han lämnade mig redan vid 20 tiden,det blir så otroligt tomt när han åkt,konstigt vore annars.
Jag bjöd in en av personalen på rummet för dom hade haft uppe att dom aldrig hade varit inne på mitt rum,så jag kan ju säga att det var ju lite tur att jag hade städat,men det var inte så djävligt innan heller om jag själv får säga det.
jag pimplade några koppar kaffe och tittade på det där otroligt dåliga programmet kändis djungeln,jag kan inte fatta hur jag kan sitta och titta på det,när jag tycker det är så dåligt,men det är väl inte meningen att jag ska fatta allt.
Nu kommer jag till förklaringen att jag jobbade på övertid,jo programmet som kom efter kändis djungeln,som började idag,det hette så mycket som komissarien och havet en svensk deckare som utspelar sig på gottland
Den var så bra så jag kunde inte slita mig,även om ögonen föll igen ett antal gånger och det bästa av allt avslutande avsnytt varje gång det gillar jag.
Jag tror jag ska följa den varje söndag,det är inte ofta jag tycker om ett program på tv,så det måste vara extremt bra ha,ha,ha nä nu ska jag gå in en runda på facebook vi hörs i morgon och inte att förglömma.
God natt hemmet och ni som läser detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0