God natt hemmet.

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig,det blev nämligen inte fyra inlägg idag det var för mycket att göra,men det ska man ju inte klaga på.
Vi hade KBT.grupp nästan direkt efter maten och jag känner att det kommer att bli svårt att ställa om sig,jag brukar ju sova vid den tiden,men det vänjer man sig väl vid så småning om,som med allt annat.
Det var en mycket intressant grupp,den började lite roligt,först var vi inte alls många vi var nog bara två från början sen kom en till resten låg och sov,dom var nog trötta eller något,vad vet jag.
Den andra tjejen började med sin negativa sida direkt,att grupperna inte gav något och att hon inte kände någon förändring och det ledde fram till det ämne vi skulle ta upp idag,nämligen ångest.
Som jag sagt innan så är det den biten som intresserar mig mest,efter som det är där mina största problem sitter,
Det har jag nog berättat redan,men det kommer upprepas mycket efter som det är ett återkommande kapitel i mitt liv.
Det slutade med att tjejen som var så negativ pratade mest och kom fram till saker och blev bara positivare och positivare,ni ska veta att jag gillar det när man kan vända och börja se saker på ett annat sätt,det blev en grupp som drog över tiden och som fortsatte ute på altanen långt efter gruppen hade slutat.
Jag blir inte klok på den tjejen,ibland så lyser hennes vilja igenom,men sen kommer rädslan och hon backar och kliver in i sitt negativa sätt,det går liksom på en handvändning,jag känner igen mig mycket i det jag med,men nu försöker jag göra motsatsen hur ont det än kan göra i själen och jag lovar er att det kan värka rejält.
Jag fick föresten veta att mina ansökningar hade gått igenom,då kände man ju en lättnad.
Men när jag ringde för att beställa tid till min man,så fick jag negativt besked där ifrån istället det fanns inga rum lediga på söndag,det sved till i mitt hjärta vill jag lova,men det var bara att svälja djupt och beställa tid till nästa söndag igen.
Det här inlägget blir ganska långt men det får ni stå ut med.
Om jag inte har berättat det innan så har jag en sak som jag måste tala om,jag är livrädd för mörkret och nu har det lagt sig som ett tjockt täcke over hemmet.
Nu säger jag god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0