Har hunnit ta prov.

Ja,jag skrev inget till er i morse för jag skulle iväg så pass tidigt och lämna prover,så det skulle bli så stressigt,
Lilltösen har återvänt från sjukhuset,nu verkar det inte vara något större fel på henne.
Det var jag och en kille som skulle lämna prov idag,jag tycker det är jobbigt att lämna prov,för jag är väldigt svår stucken,dom rotar runt så det gör jätte ont,men idag så gick det bra,andra försöket i den andra armen gav resultat,så nu är det bara att hålla tummarna att svaret är bättre denna gång.
Jag har fått reda på hur min dag ser ut,vi ska ha ART.grupp nu Kl.11,sen äta mat,sova lite,samtal med min kontaktperson,greja med min elefant och sen återsamling så jag hinner väl klämma in lite inlägg emellan åt
kan jag tänka,jag kom på nu i morse att igår så började jag inte heller med mina dikter usch och fy vad jag är slarvig men vi får väl se om jag hinner med det i dag.
En personal som håller till i tjejhuset bad mig stanna kvar efter samlingen,jag visste ju att det gällde grejen som jag öppnade upp igår och mycket riktigt hon hade vägrat följa med dom igår och svarade inte i telefonen så hon undrade om hon kunde få låna min mobil och det fick hon,hon fick kontakt med kvinnan i fråga och jag hörde på långt håll hur full och förtvivlad hon var men dom ska åka idag igen och försöka få hit henne,hon verkade mer medgörlig nu tyckte personalen,jag håller verkligen tummarna att hon följer med dom nu.
Jag är lite,men bara lite bekymrad om hur hon ska reagera mot mig efter som det var jag som berättade allt,hon kanske är skit sur,men faktiskt så ångrar jag ingenting och förr eller senare så fattar hon nog det själv.
Jag har inte varit med om så mycket mer vad som händer här på morgonen så jag slutar nu och hoppar in lite då och då när det finns tid över kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0