Hon är tillbaka hurra.

Vaknade precis till av en välkänd röst i rummet brevid,hon är tillbaka,min allra bästa vän här på bygget åh,vad glad jag är,bara hon stannar nu också,vi får hålla tummarna hon låter rätt lessen där inne,men jag får väl gå in till henne senare,jag är så orolig att jag kommer reagera motsatt nu när hon är här,för jag känner mig själv och mitt känsloregister och blir hon för krävande nu så kommer jag slå bakut så jag får försöka att bromsa upp det hela innan jag låter det gå för långt,det är det bästa,för jag vill inte sabba våran vänskap för att jag inte kan sätta gränser,det hade varit för absurt,om jag får säga det själv.
I förmiddags så var det fullt ös från morgon till lunch,på promenaden var det bara jag och en personal som gick,så det var skönt.
Sen fick jag och en till blåsa och det gick ju bra det med.
Jag har hunnit med samtal med,sånt där enskilt samtal,där vi gick igenom hur vi ska gå till väga med allt som ska påbörjas inom det närmaste och det tyckte jag att vi kunde vänta med till nämnde mötet den 7 oktober för innan det mötet så vet vi ju inte säkert att jag får vara kvar här.
Och jag fick mycket beröm och vi pratade om min positiva utveckling här på hemmet det är nyttigt,vi pratade om sånt som jag har svårt för att göra,som andra vanliga människor tar för givet att man kan och därför vågar man inte be om hjälp,det är ett konstigt beteende man har om man tänker efter.
Nu är vi inne på vilken bra ART.grupp vi hade idag,vi pratade om prostitution,om man skulle legalisera den eller förbjuda den.
Ni må tro att det blev vilda diskussioner om detta ämne,det fanns många åsikter och gruppen blev delad i två läger,men det konstiga var att dom som var mot ville inte säga sina åsikter rakt ut.
Jag för min del är ju för legalisering för i vårat sjuka samhälle,där allt om sex är små äckligt pga,att man kriminaliserat prostitutionen då kommer allt snusk och våld in om det är förbjudet.
Jag hade några tjejer med på min sida så det var ju skönt.
Det har varit full action hela förmiddagen så undra vad som kommer sen i kväll?
Nu har jag kommit tillbaka till verkligheten på hemmet,vandringen igår är ett minne blott.
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0