Jag fattar inte.

Nu sitter jag inne på mitt rum och har precis varit inne och tagit min medecin och där inne är förstås den hemska människan som jag försöker undvika så gott jag kan och visar sina så fula bilder så det inte går att beskriva och påstår sig vara konstnär,jag fattar inte att hon orkar,jag hade också otur och hamnade bredvid henne i bussen in på handlings turen,det kändes vedervärdigt helt enkelt,jag undrar vad hon håller på med för fuffens inne i affären,men det är kanske bara jag som fantiserar ihop,för jag har ju en förmåga att när jag tycker illa om en person,så ser jag inget gott i den överhuvudtaget.
Men det är ett problem som bara jag kan lösa men hur?
Vi hade godiskväll här på hemmet det är ju lördag,då var hon framme och tog en hel djävla skål och sa att hon inte brukar äta godis här på lördagar,så hon hade rätt att ta så mycke,hur fan tänker man då?
Det är ju inte vårat fel att hon inte ätit godis dom andra lördagarna det är ju hennes eget val.eller hur?
Det kommer handla mycket om henne i detta inlägget,för det är hon som har utmärkt sig här sedan förra inlägget,det blev visst lite tjatigt där men det får ni ha överseende med.
Hon har ett förhållande här på bygget lite till och från det är ett mycke turbulent förhållande,och enligt henne så är det han som är problemet,han är svartsjuk och en hel massa annat och bråkar med henne och är allmänt elak enligt henne,vilket jag tvivlar på och hans veriation lär man aldrig få höra för det är en ganska tystlåten man.
Men när vi åkte på handlingsturen så berättade hon högt och klart för mig så alla andra i bussen också hörde det
att det var slut mellan dom igen för han inte accepterat att hon lånat ut en laddare till en annan kille,hon fick det att låta som att det var så synd om henne,men det tycker jag verkligen inte,jag tycker mer synd om honom,som måste stå ut med henne i alla hennes humörssvängningar,det kan inte vara lätt.
Det var full aktion ute på altanen när vi satt och åt godis och tittade på här är ditt liv,det verkar bra det programmet det ska jag nog fortsätta att titta på.
Hon gapade och skrek på altanen på denna stackars kille och det lät som hon höll på att riva hela bygget
Jag skickade ut personalen till slut för att få tyst på henne,men inte hon fortsatte att gapa.
Jag vet att det inte är bra att ha förhållanden på behandlingshem åtminstone inte starta ett på stället,det finns ju en anledning att en regel kommer till och det är just detta man tappar fokus.
Nu är jag bekymrad att hon kommer gapa extra mycke utanför fönstret här i natt.
Om ni undrar så finns det tre olika byggnader och hon bor i en och jag och killen bor i samma men han på övre plan och jag på undre,så det är därför hon står ute och gapar för hon kommer inte in efter 23.
Men vi får väl hoppas att hon håller sig lugn.
Ja,nog tjatat om henne för idag jag går och lägger mig och sover så det blir söndag snart och min son kommer.
God natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.


show_cravings_ad(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)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0