Jag vill åka med min son nu.

Ja, nu har vi haft missbruksgrupp,den var givande på ett sätt men efter som vi ältat det som hände i måndags i flera dagar nu,så kändes det uttömt nu när dom ville att vi skulle ta det en gång till idag.
Det var ingen som ville diskutera det,jag försökte lite lamt,men fick ingen respons av dom andra,så vi gick in på ett annat fenomen det som vi missbrukare ofta har problem med att sätta dit varandra eller som vi kallar det att gola.
Det habdlar i stort sätt om missriktad omtänksamhet,men det tänker man inte på,för man tror att man gör dom andra en tjänst,det är en knepig kombination att lösa.
Det är ju lite konstigt om man tänker efter att man sitter och håller käfften fast folk om kring en nästan dör på kuppen,det är ju egentligen inte juste,men det sitter så hårt inrotat den där vi mot dom mentaliteten,men att man är så sjuk att man kan offra ett liv på grund av en hårt inrotad moral är ju förkastligt egentligen.
Men det ingår ju i sjukdoms bilden,vi har,jag hoppas verkligen att den går att arbeta bort.
Nu är det snart mat och sen har vi KBT.grupp,jag vill åka iväg med min son nu,det ska bli så skönt att komma iväg och vila huvudet lite,det är också nyttigt.
När vi har haft gruppen ska jag ringa Allex direkt så vi kan komma iväg så fort som möjligt.
Så nu blir det inte mer skrivet förän jag har varit och handlat någon gång i kväll och sen en godnatt stund,i morgon ska jag åka till vårdcentralen och ta nya lever prover,jag skulle göra det efter fyra månader för sist jag tog så var det inga bra värden så nu får vi hoppas att dom har sjunkit.
Då ska jag vara fastande från 24.00 till proverna är tagna,så då får jag se till att jag inte har något gott att snaska på,för då gör jag det i sömnen kan jag tänka.
Nu lämnar jag er hejdå hörs i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0