Lägg dags.

Mycket händer här på hemmet men världen snurrar på utanför också och det är lätt att glömma,när man ar i en så gott som skyddad verkstad.
Jag har varit och handlat kläder med min son,en mycket trevlig liten tripp,han köpte två par byxor,en luvtröja en sorts scarf,kalsonger,en lite varmare höstjacka,någon T-shirt.och en vanlig tröja det var faktiskt mycket kläder,för inte så mycket pengar,jag själv unnade mig ett par skor för 300 kr och lite vykort och två askar cigg,men det var ju inte jag som skulle handla,vi blev trötta av allt springande i affärer så vi åkte hem vid 18.20 tiden,då ringde Allex pappa han hade fått fel på bilen så han kunde inte komma och hämta oss som vi hade bestämt,när vi kom fram,så gick ingen buss tillbaka till hemmet förän kl 20.10,så vi fick gå och skrutta i den lilla hålan det var det tråkigaste jag har varit med om,jag är faktiskt stolt över min son,han klagade ingenting,det gjorde ju inte jag heller,men han är ju bara 14 år,då förväntas man klaga,men han är en tålmodig ung man min son jag är så stolt över honom.
När vi kom till hemmet så var det den första jag såg markattan som jag inte gillar och fick en rysning i hela kroppen,men min son fick skjuts hem och allt var frid och fröjd,sen fick jag ju lämna urinprov och blåsa och det var inga problem med det,bara att kisset var lite rödfärgat av min mens.
Jag fick ösa i mig många koppar kaffe som jag inte druckit,sen förmiddagen så huvudvärken hade börjat ge sig till känna,det är konstigt att man kan bli så fort beroende av kaffe,hemma dricker jag ju inte kaffe.
Jag gjorde en sak idag som är mot mina principer,jag skvallrade på min bästa vän här på stället för jag blev så orolig för henne när hon ringde till mig idag och berättade det jag redan visste,att den djävulen hade piskat upp henne,så hon inte vågade komma tillbaka hit för att då skulle dom se att det var stryk hon hade fått.
Han hade gjort en hel del andra elaka saker med och det var för mycket för mig att bära och sen ville jag inte hjälpa henne till hennes undergång,så det kändes helt rätt att göra det,men på ett sätt tog det emot,nu kommer hon inte ens ty sig till mig.
Men det kommer ju aldrig bli bättre i ett sånt förhållande,det vet ju jag som har suttit fast i ett sådant själv,nej,snarare värre,jag vill ju att hon ska ha ett bra liv,hon är ju en sån fin människa.
Jag vill henne ju bara väl.
Men hon kommer säkert inte se det på det viset.
Åh,jag är så förbannad så jag håller på att koka över,det är så jag nästan har lust att ta saken i egna händer och plocka honom,jag skulle nog till och med må bra av att göra det,sånna djävlar ska utrotas från denna jord tycker jag.
Nu nog om det nu ska jag gå och sova,jag är jätte trött.
God natt mina vänner och hemmet så får vi väl se vad morgon dagen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0