Morgon 7 september

Godmorgon alla människor ute i cybervärlden,jag har själv varit uppe sen 06.00 och hunnit duscha och förbereda mi för dagen.
Dagen här på hemmet är inte så intensiv på måndagar,vi börjar med en morgon promenad vid 8.30 då vi går i ungefär en halvtimme,det är ganska skönt och har börjat bli en vana.
Sen har vi morgonsamling där vi får veta vad som händer under dagen,exempelvis vilka som ska lämna urinprov,vilka som ska diska efter kvällsmaten mm.
Sen går vi en runda och kollar hur alla mår,det går ganska snabbt,för alla påstår sig må bra,villket oftast inte stämmer.
Idag är det våran dag där vi åker ut någonstans och shoppar det gör vi vid kl.13.00 denna dag ska vi åka till Kristianstad,då ska jag passa på att handla ringar,för jag och min man har inga och vi är ju gifta.
Vi kommer vara i Kristianstad hela eftermiddagen fram till återsamlingen som är kl.15.45 sen är dagen slut.
Så måndagar är en ganska lugn dag,men jag kommer skriva igen om saker som händer med oss som är intagna när jag gör nästa inlägg vid lunch,så var inte oroliga,för jag har ju lovat och hålla er informerade om hur livet här går till eller hur?
vi hörs senare,kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0