Nu är det måndag igen.

Solen lyser redan så vädret kommer vara perfekt idag,när vi tjejer ska ut på vår shopping tur och det är skönt.
Jag funderar fortfarande om jag ska med eller inte,men har kommit på att det ska jag nog,för jag måste ta ut lite pengar och kolla saldot på kontot nu när jag ska ut med sonen på onsdag.
Men jag ska försöka att inte handla något,måste hålla i pengarna något kan inte bara handla för handlandets skull,jag får försöka ta bort det tänkandet att pengar är till för att rulla,det slutar aldrig bra om man ska starta om på nytt.
Jag undrar i mitt stilla sinne om jag får något svar från lägenheten jag svarade med mail till i lördags det vore kul om det blev ett ja,på något sätt så tycker jag att jag skulle få en andra chans,men det är inte säkert att andra tycker det.
Det hade varit underbart att ha en lägenhet att börja pyssla i och göra fin,precis som jag vill ha den än är det tyvär bara en dröm,men jag hoppas så innerligt att den ska bli verklighet.
Åh,om ni visste,jag skulle nog bli världens lyckligaste människa,jag överdriver inte.
Jag har ju inte all tid i världen på mig,jag vet ju inte vad jag får för svar den 7 oktober och det gör mig mycket orolig,att man aldrig kan vara riktigt fri från oros moln,det kan aldrig vara bra fullt ut.
Jag undrar vad denna dag gömmer i sitt sköte det kan man aldrig veta,det har varit lungt i natt och nu ska vi snart ut och gå undrar hur många som följer med,det är alltid lika spännande,ikväll kommer den jag tycker bäst om tillbaka från sin permis det känns skönt.
Hon och jag förstår varandra är liksom på samma våglängd ungefär.
Idag kommer en ny tjej hit,då blir vi nio tjejer och det är också kul,dom här tjejerna som är så uppmäksambehövande behöver lite konkurens,ni ska veta hur oroliga dom är varje gång det ska komma en ny tjej,för hon kan ju faktiskt ta över killarnas gunst som dom tror att dom äger,detta blir intressant.
Jag återkommer under dagen,hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0