Nu är det snart mat.

Nu har vi haft gemensam morgonsamling och där fick vi reda på aktiviteterna som händer utöver det vanliga schemat,fram till torsdag,idag är det handlingstur och då måste jag in och köpa lite grejer som jag behöver,typ bindor,för idag började min röda vecka usch och fy ingen höjdare.
Imorgon ska jag ju ut med min son så då följer jag inte med någonstans,men annars var det nog badhuset som gällde.
Torsdag NA-möte som jag och två till ska på,det kanske hjälper,om man bara får in det som en vana,sen har vi nästa gemensamma samling på fredag.
Vi hade KBT.grupp och där fortsatte vi prata om ångest och villka vertyg man kan använda,jag kommer få dom nerskrivna så då skriver jag dom till er.
Det är alltid lika intressant att prata om ångest en viktig del är att gå till sig själv och försöka uppmärksamma vart man andas om man andas djupt med magen eller styr andningen bara till bröstet,det ska vi ta reda på till nästa grupp.
Det är mycket funderingar man har och en har blivit löst,hon som aldrig kom tillbaka igår,hon hade pratat med personalen och sagt att hon inte ville komma tillbaka så då är det han den där skitstöveln som styr hennes liv fan också.
Nu ska jag gå och äta vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0