Nu blir jag glad.

Jag såg idol min favorit gjorde bra ifrån sig han heter Erik och han är en mycket duktig sångare som dom kan slipa till en riktig diamant,jag tror att han kommer gå hela vägen och bli årets idol om jag ska vara riktigt ärlig.
Det var trevligt att sitta och titta på det,vi är några stycken som följer det så det är extra kul tycker jag.
Det var inte många kvar uppe i huset efter idol så jag tänkte passa på och ta min medecin och vet ni vad dom har agerat snabbt efter att jag berättat om min icke favorits görande med sin medecin(nu får hon heta M i fortsättningen)
Dom har satt upp en lapp med nya bestämmelser för medecin tagningen att bara en och en får vistas på kontoret itaget och bättre koll över huvudtaget,nu blir jag glad nu kanske stämningen blir bättre på bygget dom sköter det hela så snyggt och jag känner att det inte var någon fara att berätta,då kanske jag vågar fler gånger en stor eloge till personalen som behandlade mitt förtroende till dom med respekt.
TACK PERSONALEN!!!!!!!
M håller fortfarande på att förfölja sin stackars kille(jag kallar honom O)och han stog utanför dörren på tur att ta sin medecin efter mig så när jag kom ut så stog M i trappan och glodde efter O när han gick in.
Då frågade jag M om hon visste varför dom ändrat reglerna(man får ju inte va dum)
Då sa hon att hon skiter i vilket för hon ska här ifrån på fredag,vilka snabba ryck för innan idag så var hon så glad för hon hade fått förlängt till november,det är snabba svängningar,men det kan ju vara så att hon ser att hennes resurs som drottning är slut det blir ju svårare att köpa kompisar om man inte har något att erbjuda dom,för henne blir det nog ganska ensamt.
Den andra donnan kom tillbaka från sin dagspermission vid halv tio då började hon med sin strategi,men hon är lite smartare,hon vet ju att hon gjorde fel i natt genom att kasta glas och sånt,så hon säger att hon vill flytta upp till stora huset för hon klarar inte av trycket där nere i tjej villan,det kan nog vara sant men hon är inte guds bästa barn hon heller(henne kommer jag kalla K) vi får väl se vad som händer dramat fortsätter i morgon.
God natt med er och sov gott och till huset simma lugnt vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0