Nu händer det grejer.

Morgon promenaden gick bra vi var tre som gick plus personal,så några hänger fortfarande kvar,sen morgonsamling där våra två ungdomar inte deltog,men dom brukar ju ha problem på morgonen,så det var ju inget konstigt med det.
Sen skulle vi ha missbruksgrupp kl.10,då kände man att det var något konstigt,det var en tryckt stämning
och det var mycket spring med personalen.
Vi fullföljde missbruksgruppen där vi fick fylla i formulär,där det var så där en hundra påståenden,och en skattningsskala från noll till tre,på vilka påståenden som satte igång suget 0 var aldrig och tre var alltid och sen skulle dom räkna ut för var och en villka risksituationer,som var värst för var och en av oss,så dom svaren får vi veta nästa gång.
Det ska bli intressant,då kanske man vet villka lägen man ska vara vaksam på.
När vi var klara så var våra ungdomar uppe i det så kallat återfalls rummet,den ene var så illa där an att ambulansen fick komma och hämta henne,det känns alltid lite obehagligt och ännu en gång tackar jag min lyckliga stjärna att jag varit lyckligt ovetande om vad som händer under natten,men när det är som lugnast så kokar det över,så är det ju alltid. Nu sitter jag med en massa misstankar igen men jag är nästan säker på att det är någon av samma personer som klarade sig förra gången som ligger bakom detta med,jag såg oron i denne person att denna gången kommer det kanske inte att hålla och jag hoppas verkligen att den tjejen som fick åka ambulans öppnar sitt hjärta och talar om som det är eller att den andre gör det,för det vore fan om dom klarar sig ännu en gång.
Men jag är ju inte helt säker på att jag har rätt så jag kan ju inte gola om det inte riktigt är så som jag tror det känns så fel,fan att jag inte kommit längre i mitt tänkande än så.
Nu har jag fått skriva av mig det värsta,så nu kan jag äta i lugn och ro och sen åka iväg i eftermiddag och handla lite och ta en fika  hejdå på ett tag vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0