Nu har vi ätit.

Min son är här och han kom extra tidigt i dag det är skönt att ha honom här hos mig,vi åt något konstigt som skulle likna tacos fast med kyckling,det luktade inte gott så jag åt inte,eller så var det av den enkla anledningen att jag fortfarande var mätt sen lunchen.

Vi fick plats i bussen när vi skulle åka iväg på loppis,så vi följde med jag och Allex,det är bra att komma ut lite från hemmet och tiden går snabbare om man åker ut lite.
Jag hittade två elefanter som jag inte redan har,jag resonerar så att handlar andra elefanter åt mig så blir jag glad som fan för det jag får,men handlar jag själv så är jag ju dum om jag handlar någon som jag redan har,men får man en dubblett av någon annan så finns det bra bytes marknad på elefanter för det är ett ganska vanligt samlar objekt.
var lungt när vi var ute det gick mycket smärt fritt och jag är lika tacksam varje gång det funkar.
Jag hör den förbannade bruden här utanför just nu hennes gälla röst går mig på nerverna,hon går nu runt och lägger ut misstankar till höger och vänster om att någon sabbat hennes cykel och det hämskaste av allt är att den första tanken som flyger genom mitt huvud är att hon säkert har gjort det själv.
Så behöver det givetvis inte vara men det är en ful människa som jag inte kan se något positivt i något hon gör det är ju mitt problem och det har jag ju berättat för er innan.
Nu ska jag åter gå till mina göro mål med sonen vi hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0