Nu känner jag igen mig.

jag satt en stund och lekte lite på facebook,sen gick jag upp och kollade på idol,vi är några hängivna tittare på det programmet.
Efter det programmet så knäppte vi över till ett program på animal planet det handlade om en man som levde tillsammans med björnar,det var helt fantastiskt att se hur nära han kunde komma till björnarna och vilken känsla det måste vara tänk att klappa en grizzly björn,det var ett helt fantastiskt program,mer sånt till folket.
ja,det som gör att man börjar känna igen hemmet är att det är liv och rörelse igen,det tisslas och tasslas i korridoren
Och det som man undrat mest över dök upp igen,det berömda paret skrek på varandra igen,eller snarare hon skrek på honom och han lyssnade,då fick jag en plötslig känsla av vad synd det är om honom.
Jag kan inte fatta vad han ser hos henne om jag ska vara riktigt ärlig men,men det är ju hans problem.
Jag får också erkänna att det tog mer än vad jag trodde att min vän försvann igen jag känner en sorts vemod ungefär som jag har misslyckats,men jag vet samtidigt att det inte är så.
Det är dom två tjejerna som var ute och fiskade som man hör där ute,jag är lite skum på dom,men jag har ju inte ens frågat om dom var ute och fiskade så jag ska sluta med min misstänksamhet,men det är svårt att låta bli.
Jag får väl lita till personalen nu att dom kan bedöma sittuationen.
Själv sitter jag och mår gott efter att ha blivit bjuden på chips uppe vid tvn det var länge sen jag åt chips nu,hade nästan glömt hur gott det var.
Nu hände något allt blev tyst så nu kan man lägga sig lugnt i sin säng och det kommer väl inte bli några mer gräl med paret heller,
I morgon ska jag prata med den andra sk. drottningen hon har varit ledsen hela dagen jag hörde henne gråta inne på kontoret innan idag.
Men nu avslutar jag här med en stor kram.
Godnatt alla läsare och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0