Nu ska jag äta muffins.

Nu har jag landat ordentligt,fick en liten rapport om hur läget var med min bort tappade väninna,hon har i alla fall ringt hit till hemmet idag,men varit full som vanligt,om man ändå kunde få henne och bryta och komma tillbaka.
Nu blev jag nyfiken det var en bil som kom nu vid denna tiden måste gå ut och kolla vad som händer.
Äh,det var bara personalen som åkte hem som glömt något eller nått det var inte tillräkligt intressant för att jag skulle resa mig upp från datorn.
Det är helt tyst här utanför inte ens personalen hörs då är det verkligen lungt,så jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om,jo att muffinspaketet var inbrottssäkert,så till slut fick jag ta en sax och klippa upp skiten,dom var goda...
Jo,nu kom jag ihåg vad jag skulle skriva,ursäkta att jag inte förklarade den sista dikten,men jag glömde det för jag höll på att försöka att dela upp den i verser men det gick inte,men jag ska nog komma på något smart sätt att få dikterna som jag vill ha dom....
Den sista dikten skrev jag i samma veva som dom andra från 83 så det var väl i samma känslo tillstånd.
Jag kriver bara dikter när jag är på behandling eller dogfri på något annat sätt som när jag suttit i fängelset.
Ja,ni får veta mer och mer om mig,men det är väl det som är meningen nu orkar jag inte skriva någon dikt så vi avslutar vår kväll och lämnar över natten till dom som är vakna.
God natt alla som läser detta och godnatt hemmet.....

Kommentarer
Postat av: Eva Lindqvist

Godnatt och tack för god läsning som vanligt har blivit beroede av din blogg:)

2009-09-20 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0