Positiv kärlek. 1986

Tro vad du vill min kära,
säg vad du tycker till mig,
för vi står ju varandra så nära
och jag litar på dig.
(
Våran kärlek får aldrig spricka,
vi ska älska varandra till vår sista minut.
Men om du hittar en annan flicka,
så skulle min kärlek ta slut.
(
Men varför skulle det hända,
vår kärlek är väl sann?
Säg varför skulle det väl hända?
Jag älskar dig ju min man.
(
Ibland får vi väl strida
till fördel för kärlekens band.
För att sedan känslorna sprida
över hela vårat land.
SLUT
(
Ja,du denna tror jag är skriven till samma kille som jag smög med ett tag,men det höll inte sen,man ser mina nybörjar steg uti rimmets värld,dom är ganska stapplande än men jag håller på att komma på det.
Kram på er ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0